Ziņas par auto Latvijā
Ekstrēmā konceptauto ZETRA
Nesenās klimatisko apstākļu izmaiņas īpaši satrauc ne tikai dažādus zinātniekus un ekologus. Tajā pašā laikā viņi visi nonāk pie secinājuma, ka esošās teorijas, kā arī tās, kuras pastāvīgi tiek izvirzītas, acīmredzami nav pietiekamas, lai mainītu pašreizējo situāciju.
Lielākā daļa cilvēku kopumā vienkārši nezina, kas īsti notiek ar planētu, kā arī kas jādara, lai pēc tam normalizētos klimats.Dažādas vētras notiek tādā daudzumā un ar tādu biežumu, kādu cilvēce vēl nav sastopamas tās pastāvēšanas vēsturē. Plaši plūdi prasa tūkstošiem cilvēku dzīvību, rada nopietnus ekonomiskus zaudējumus, un acīmredzot no zinātnes un valsts aģentūrām nevar gaidīt iespējamo izrāvienu šīs problēmas risināšanā. Viens parasts iedzīvotājs var paļauties tikai uz saviem spēkiem un pastāvīgi papildināt esošo ārkārtas tūristu komplektu ar pirmās nepieciešamības precēm, neaizmirstot iegādāties arī personīgo transportu jebkuriem laikapstākļiem. Apmēram šādi domāja dizainers Adis Sabics, veidojot konceptauto ZETRA.Galvenā ideja ekstrēmas koncepcijas radīšanā ir aizsargkapsula pārvadātajiem pasažieriem. Ievietojot četrus cilvēkus automašīnā, viņi ir pilnībā aizsargāti no hēlija slāņa, kas spēj absorbēt krītoša liela akmens triecienu. Šī burvju želeja aptver visu salona kapsulu, ieskaitot caurspīdīgās sānu durvis.
Domājams, ka tā sastāvs kļūs zināms kaut kur līdz 2030.gadam, un tas būs tieši tas brīdis, saskaņā ar dizainera teikto, kad no konveijera noripos pirmais glābšanas mašīnas eksemplārs, kam vajadzētu diezgan veiksmīgi tikt galā ar piegādi. dizainers smēlies iedvesmu militārā aprīkojuma ieviešanā. Armijā transportlīdzekļu īpašā izmantošana padara tos stiprus un stingrus, savukārt, braucot jebkuros laika apstākļos un dažādos apvidos, tiem nav nekādu šķēršļu. Vienīgā neatrisinātā problēma bija konceptauto uzvedība, kad tas ietriecās ūdens stihijā. Protams, jebkurā noslēgtā kapsulā nejauša bojājuma rezultātā salonā var nonākt ūdens, savukārt pasažieriem nepieciešams nodrošināt nepieciešamo skābekļa padevi, baloniem ar kuriem arī jāparedz vieta. Kopumā, ņemot vērā šo ekstrēmo superauto, uzreiz kļūst skaidrs, ka koncepcijas mērķis ir īstenot ātras glābšanas operācijas, kuru laikā tā ir gatava ielauzties gandrīz jebkuras dabas katastrofas centrā, lai evakuētu cilvēkus uz drošām zonām.
Lielākā daļa cilvēku kopumā vienkārši nezina, kas īsti notiek ar planētu, kā arī kas jādara, lai pēc tam normalizētos klimats.Dažādas vētras notiek tādā daudzumā un ar tādu biežumu, kādu cilvēce vēl nav sastopamas tās pastāvēšanas vēsturē. Plaši plūdi prasa tūkstošiem cilvēku dzīvību, rada nopietnus ekonomiskus zaudējumus, un acīmredzot no zinātnes un valsts aģentūrām nevar gaidīt iespējamo izrāvienu šīs problēmas risināšanā. Viens parasts iedzīvotājs var paļauties tikai uz saviem spēkiem un pastāvīgi papildināt esošo ārkārtas tūristu komplektu ar pirmās nepieciešamības precēm, neaizmirstot iegādāties arī personīgo transportu jebkuriem laikapstākļiem. Apmēram šādi domāja dizainers Adis Sabics, veidojot konceptauto ZETRA.Galvenā ideja ekstrēmas koncepcijas radīšanā ir aizsargkapsula pārvadātajiem pasažieriem. Ievietojot četrus cilvēkus automašīnā, viņi ir pilnībā aizsargāti no hēlija slāņa, kas spēj absorbēt krītoša liela akmens triecienu. Šī burvju želeja aptver visu salona kapsulu, ieskaitot caurspīdīgās sānu durvis.
Domājams, ka tā sastāvs kļūs zināms kaut kur līdz 2030.gadam, un tas būs tieši tas brīdis, saskaņā ar dizainera teikto, kad no konveijera noripos pirmais glābšanas mašīnas eksemplārs, kam vajadzētu diezgan veiksmīgi tikt galā ar piegādi. dizainers smēlies iedvesmu militārā aprīkojuma ieviešanā. Armijā transportlīdzekļu īpašā izmantošana padara tos stiprus un stingrus, savukārt, braucot jebkuros laika apstākļos un dažādos apvidos, tiem nav nekādu šķēršļu. Vienīgā neatrisinātā problēma bija konceptauto uzvedība, kad tas ietriecās ūdens stihijā. Protams, jebkurā noslēgtā kapsulā nejauša bojājuma rezultātā salonā var nonākt ūdens, savukārt pasažieriem nepieciešams nodrošināt nepieciešamo skābekļa padevi, baloniem ar kuriem arī jāparedz vieta. Kopumā, ņemot vērā šo ekstrēmo superauto, uzreiz kļūst skaidrs, ka koncepcijas mērķis ir īstenot ātras glābšanas operācijas, kuru laikā tā ir gatava ielauzties gandrīz jebkuras dabas katastrofas centrā, lai evakuētu cilvēkus uz drošām zonām.
Ctrl
Enter
Esat pamanījis kļUdu
Iezīmējiet tekstu un nospiedietCtrl+EnterApspriest (0)
Saistītās saites:
AMG SL rāmis izmantos vairāk vieglu materiālu
Estrema Fulminea – суперкар на суперконденсаторах
Ателье ABT представило мощную Audi SQ8 TFSI
Toyota Avalon Hybrid Nightshade завершит карьеру модели
Nissan Note Autech krosovers nonāks Japānā
Hennesija birojs izvilka Mammoth 1000
Estrema Fulminea - superkondensatora superauto
Jauns BMW 7-Series M770i xDrive
Ferrari готовит мощный V12 двигатель
Пикап Yenko/SC Silverado от ателье SVE вышел
Тест-Драйв нового Kia Rio
Тест-Драйв кроссовера Cadillac XT6
Информация о BMW i3
Данные о компании Citroen
Mitsubishi Outlander PHEV увеличил запас хода
MQB-A0 platformai tika uzticēta Skoda izstrāde
Ir izslēgts Jenko / SC Silverado pikaps no SVE studijas